FrenchKaraokeNightsParty

As it was repeatedly expressed by members, we would like to organize once a month French Karaoke Parties to sing and dance in French. My thought was to start a Meet-Up group but then I realized it would not benefit our site. We need to make it right here from our site.

We need help and organization to set a place or to rotate every month to a different location around the city. I am asking all of you to decide and volunteer as organizers, assistant-organizers, book-keepers, music selectors, DJs...(I already know one of the best DJ who is a member on our site and she would love to do it). Remember no stress and no conflicts or misunderstandings. We're here to Sing and Dance and Have Fun together. So we all need to work together as one big French Family regardless of our background and our origins.

I would like to ask you to contact Enrique if he would be kind enough to allow our French Karaoke Parties to be one part of his FrenchCultureNights but yet separate at the Bubble Lounge or somewhere else, for the same low flat rate of $10 admission or less or even free donations, to BENEFIT our NewYorkinFrench.net. As of July 2010 Fabrice Jaumont would be charged up to $600 a month or more by ning for the use of our site, and we would like to try and help him in any way we could to keep our site strong and going.

Once our location(s) established and monthly dates confirmed, all we have to do is have FUN and Dress up silly (if we would like to) for our French Karaoke Bal-Costume Parties, with all kind of French style and clothes of any periods of time and history. From avant-garde and different regions of France and Francophone countries, all the way to today's fashion.
Sing, Dance, Laugh all night long and...

Happy NewYorkinFrench Sing-along and dance in French with the French Fun a la Mode.

Created by all of us together.

Amicalement,
Valerie la petite bretonne aux yeux verts.




dj super jaimie charlotte balibar.jpg

blue nefertiti.jpg

BRUEL030.jpg

You need to be a member of New York in French to add comments!

Join New York in French

Email me when people reply –

Replies

  • Valerie,
    Peut-tu me donner tes coordinees - telephone, email?? Merci
    les miens - carlavisser2002@yahoo.com; 917 415 6840
  • Ernest Barthélemy said:
    Merci beaucoup pour l'invitation Valerie. À vrai dire, à peine y aurait-il d'espace sur ma planche pour davantage de pain - mais avec plaisir je soutiendrais un tel effort en l'annonçant à mes groupes déjà existants. Par ailleurs, je peux essayer de vous connecter à d'autres qui pourraient vous être utiles à cet égard.

    Merci Ernest, je sais bien que vous en avez beaucoup trop sur la planche.
    Oui Ernest, j'ai besoin de tout soutien et encouragement.
    Si vos amis et membres pourraient nous offrir un coup de main, cela serait formidable.
    Gardez le contact et essayez de participer meme de loin.
    Grosses bises a vous et a votre adorable famille.
    FrenchKaraokeNightsParty
    As it was repeatedly expressed by members, we would like to organize once a month French Karaoke Parties to sing and dance in French. My thought was…
  • Merci beaucoup pour l'invitation Valerie. À vrai dire, à peine y aurait-il d'espace sur ma planche pour davantage de pain - mais avec plaisir je soutiendrais un tel effort en l'annonçant à mes groupes déjà existants. Par ailleurs, je peux essayer de vous connecter à d'autres qui pourraient vous être utiles à cet égard.
  • ...En effet due a des obligations familiales qui, pour le moment me retiennent et m'empechent de prendre en charge les directives de la location de quelques endroits pour nos soirees FrenchKaraokeNightsParty, comme j'aurais tellement voulu le faire et animer ainsi nos soirees avec une de mes amis qui est aussi l'une des meilleurs DJ que j'ai connu...Je vous demande donc a tous membres de notre site NewYorkinFrench, de bien vouloir nous organiser et nommer quelqu'un pour trouver une fois par mois un KaraokeLounge ou un KaraokeBistro, et pour cela j'ai aussi pense a quelques-uns de nos amis:

    -Le jeune Enrique, Organisateur de FrenchCultureNigthts,

    et
    -Ernest Barthelemy, Organisateur de Rencontres Familles Francophones, Soirees Quebecoises et Haitiennes...

    J'aimerais aussi, avec l'accord de tous bien entendu et avec sa permission, nommer Carla Visser en tant qu'Organisatrice de nos soirees FrenchKaraokeNightsParty. Ainsi elle pourrait choisir qui parmi nos membres est qualifie pour etre son ou ses assistant(s), et qui parmi nous pourrait aussi choisir les chansons francaises les plus faciles a chanter pour toutes nos familles americaines et nos membres et amis du monde entier. J'espere que Carla V. aurait l'amabilite de bien vouloir accepter mon offre et j'espere pouvoir vous y rejoindre a partir de Septembre.

    Je vous remercie tous d'avance.
This reply was deleted.