Ecole pour les 2.5 a 5 ans située dans le UWS et dans Tribeca, recherche un/une enseignante
en maternelle.
Vous aimez les jeunes enfants, vous etes dynamique,
reveur/se, tendre et patient/e.
Si vous pensez correspondre a ce profil, merci
de nous faire parvenir votre candidature a angela@lpeny.com

You need to be a member of New York in French to add comments!

Join New York in French

Email me when people reply –

Replies

  • Hello,

    I am writing you to express my interest for position of french speaking teacher at nursery school.

    My name is Betul, I'm 25,I'm student ,and I am a native french speaker from Belgium. I was born and raised in Belgium,I came in Us at the age of 22 for my master studies..I have always loved children and find nothing more rewarding than caring and spending time with them.I have experience and qualities that make me well suited for this position.

    I have excellent communication and organizational skills. I have also a very good contact with children. I am responsible,trustworthy,patient. I have more than a year of experience working as french nanny in New York City and in my country in Belgium, families with children from 2 years and up to 10 .

    About my schedule, i take my courses in the evening, so i am totally available for the hours you requested..I am absolutely available during the weekends too and i do have referenced if needed.

    If you are interested, you can contact me.

    9176017878

    BETULOZ@LIVE.FR

    Attached, you can also find my curriculum vitae,

    Warm regards

     

    BETUL

    BETUL OZTURK.docx

  • Bonjour Angela,

    Je suis très intéressée à votre annonce. Je ne suis pas encore certifiée dans le système américain. Mais, au cas ou cela serait possible, avec votre aide, je pourrai peut-être subir les tests en cours d'année ou des que possible. J'aurais appris que beaucoup d'enseignants sont présentés par les écoles qui les emploient.

     

    Je suis francophone et j'enseigne le Française depuis plus de 20 ans, d'abord au secondaire et ensuite en tant que tuteur.

    Je suis une passionnée d'Education que j'ai pratiquée à plusieurs niveaux, aussi bien dans le cursus scolaire régulier, que dans le développement avec les organisations internationales de femmes. Depuis quelques années j'ai décidé de me consacrer aux plus jeunes afin de leur donner des bases solides en Français autant que faire se peut, dans ce pays.

     

    Je suis ouverte aux nouvelles méthodes d'enseignement efficaces et surtout participant à promouvoir la langue française à travers le pays.

    Je vous envoie mon CV ici dessous.

    Merci pour l'attention que vous voudrez bien accorder à ma requête.

     

     Elisabeth Ngone Dione Calabrese

    CV_elisabeth_2013.docx

This reply was deleted.