Replies

  • Bonjour Olivier,

     

    Merci pour votre mail.J'ai besoin de votre adresse mail pour vous envoyer mon numero.

     

    Aisse

     

  • Bonjour Aisse,

     

    Pouvez-vous m'envoyer vos coordonnees mon adresse mail?

     

    Merci

  •  

    Bonjour Olivier,

     

    J' ai bien recu votre e-mail et je vous remercie de votre consideration. Je me sentirai plus confortable de vous envoyer mes coordonnees a une adresse mail.

     

    Merci d'avance,

    Aisse

     

  • Hello,
     
    My name is Goundo I`m French, I'm a caring, reliable, trustworthy and responsible lady seeking a full time position for a warm family. I have excellent childcare skills with 7 years experience caring for infants, toddlers and school aged children. I enjoy fun activities such as going to the park, zoo, museums, library and reading, playing. I'm a firm believer that children should have fun as they discover and grow and the adults in their lives should be supportive and loving. I'm available for work immediately and for the near future. For more details I can be contacted by e-mail at goundo2005@hotmail.com

    Thank you
  • Bonjour Aisse,

     

    La place est toujours disponible, je vous ai envoye un email.

  • Bonjour,

     

    Je m'appelle Aisse. Je suis nee et j'ai grandit dans la region parisienne.

    Je vis a New york depuis une dizaine d'annee et j'ai de l'experience avec les jeunes enfants.

    Je suis disponible du Lundi au Vendredi de 9H a 14H.

     

    N'hesitez pas a me contacter pour plus d'informations ( aissedembele@yahoo.com) .

     

     

     

This reply was deleted.

Visit our bookstore

Visit our store