Replies

  • Goog afternoon,

    My name is Annie Boblin TRA, French native. I'm from Ivory Coast. Actually, I live on New York Ave,Brooklyn. I have a Masters in literature (French) and available to take care of your children. I love children and I would like to be part of your team. I'm hard working,respectful, caring, trustworthy, kind and loving person.

     If you are interested , please email me at chimenekonan3@gmail.com .  
    You won’t regret it!!
    Thanks!!!
     
    Bonsoir a vous!!!
    Je suis Annie Boblin TRA. Je reside actuellement a New York Ave, Brooklyn. J'ai une Maitrise en Lettres Modernes et je viens de la Cote d'Ivoire, pays francophone. En effet, je suis disponible pour faire partie de votre equipe et prendre soin de ces bouts de chou. Je pourrai egalement participer a  l'approfondissement des connaissances en Francais de ces enfants. Aimant les enfants , Je serai a la hauteur de la tache qui me sera confiee. Je suis attentionnee, respectueuse, digne de confiance, patiente et douce. 
    Au cas ou vous seriez interesse par mes services, s'il vous plait, ecrivez-moi a chimenekonan3@gmail.com.
    Vous n'allez pas le regretter!!!
    Merci!!!
  • hello,
    Are you still looking for an assitant.I'm really interested contact me if you still looking for somebody.thanks

This reply was deleted.

Visit our bookstore

Visit our store